کد خبر : 208876
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 اسفند 1402 - 12:38

گزارش سئوی محلی: نکات پیشرفته برای افزایش نتایج

گزارش سئوی محلی: نکات پیشرفته برای افزایش نتایج

  سئوی محلی برای کسب و کارها مفید است. مخصوصاً برای مشاغل کوچک که توانایی پرداخت کمپین های بازاریابی بزرگ را ندارند. اگر شرکت شما به شدت به SEO متکی است، احتمالاً باید شروع به اندازه گیری آن کنید. پیاده سازی روش های سئو محلی آسان است، اما شما باید به طور مداوم بر اثربخشی

 

سئوی محلی برای کسب و کارها مفید است. مخصوصاً برای مشاغل کوچک که توانایی پرداخت کمپین های بازاریابی بزرگ را ندارند. اگر شرکت شما به شدت به SEO متکی است، احتمالاً باید شروع به اندازه گیری آن کنید. پیاده سازی روش های سئو محلی آسان است، اما شما باید به طور مداوم بر اثربخشی آنها نظارت داشته باشید.

نکات متعددی برای سئوی محلی وجود دارد که باید دنبال کنید و تعیین کنید کدامیک برای شرکت شما موثرتر هستند. شما باید نتایج را اندازه گیری و گزارش دهید.

 

این با تجزیه و تحلیل با سهامداران دنبال می شود و به شما نشان می دهد که کدام شیوه ها را می توانید بدون صرف زمان و هزینه زیاد بکار بگیرید و رها کنید.

 

۷ نکته برای افزایش گزارش سئوی محلی شما

 

۱. اصول را نگه دارید و آنها را تمیز نگه دارید

مشتریان شما فقط فضا و زمان می خواهند. برنامه شلوغ آنها به آنها اجازه نمی دهد صفحات و گزارش ها را مطالعه کنند.

اگر گزارشی برای سئوی محلی ایجاد می‌کنید، مطمئن شوید که قابل درک و خواندن سریع است. در نتیجه، همیشه گزارش های خود را در یک داشبورد خوانا با اینفوگرافیک و آمار ارائه دهید.

 

به عنوان مثال، استودیوی داده به ایجاد یک گزارش سئو کامل در یک اسلاید کمک می کند، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

 

  • برخی از مشتریان فقط می خواهند عوامل رشد را بدانند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بخواهند بدانند کدام صفحه در حال جلب توجه است یا کدام مقاله خوانندگان را به خواندن ترغیب می کند. در نتیجه، سفارشی سازی را اساس گزارش خود قرار دهید.
  • اهداف را می توان با استفاده از Google Analytics تنظیم کرد. شامل بازدید از صفحه، مدت زمان، تبدیل‌ها و مقصدهای URL.
  • برگه ردیابی خود را کاملاً به دوره ها اختصاص دهید. داده ها را به ماه ها و در صورت لزوم روزها تقسیم کنید. برای اینکه مشتریان میزان کاری که برای سئو انجام می شود را درک کنند، لازم است یک تحلیل مقایسه ای ایجاد کرده و هر فعالیت انجام شده را فهرست کنید.

 

۲. SEO فنی را به عنوان اولین چیز گزارش کنید

سئو فنی یکی از اجزای مهم سئوی محلی است زیرا بر عملکرد وب سایت شما تأثیر می گذارد.

 

زیرا نمی‌توانید به SERPها در خزیدن و فهرست‌بندی صفحات خود کمک کنید، مگر اینکه اشکالاتی مانند خطاهای ۴۰۴ و لینک‌های شکسته را برطرف کنید. گزارش سلامت فنی وب سایت شما برای درک میزان عملکرد سایت شما و اقداماتی که می توان برای بهبود آن انجام داد بسیار مهم است.

 

این داده ها را می توان از ابزارهایی مانند قورباغه جیغ جمع آوری کرد، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

 

  • هر گونه اشتباهی را که در گزارش های به موقع رخ می دهد برجسته کنید. گزارش های موضوعی از SEMrush برای این کار ایده آل هستند. این ابزار ممیزی سایت به شما کمک می کند تا جنبه های فنی سئو سایت خود را شناسایی، برجسته و گزارش دهید، مانند پیوند داخلی، نشانه گذاری، HTTPS و موارد دیگر.
  • فهرست خطاهای خود را به دو دسته «فوری» و «غیر فوری» تقسیم کنید تا به شما کمک کند ابتدا روی مهمترین مسائل تمرکز کنید.
  • ذکر کنید که چرا یک خطای خاص باید هنگام گزارش رفع شود. از آنجایی که همه متخصص سئو نیستند، مطالعات موردی و مثال هایی را برای کمک به درک سهامداران در نظر بگیرید.

 

۳. گزارش در مورد رتبه بندی و کلمات کلیدی

بسیاری از افراد تحقیق کلمات کلیدی را یک رویداد یکبار مصرف می دانند.

به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی با روند تغییر می کنند، و فرد باید دانش عمیقی داشته باشد تا با افزودن کلمات کلیدی مرتبط و پرطرفدار، صفحات را اصلاح کند.

 

حتی اگر به نظر کار ساده ای باشد، گزارش کلمه کلیدی برای گزارش سئوی محلی بسیار مهم است. اجازه دهید درک بهتری از نحوه انجام این کار داشته باشیم.

 

  • ابزار ردیابی موقعیت به شما کمک می کند تا نحوه رتبه بندی کلمات کلیدی خود را در سایت خود تجزیه و تحلیل کنید. همانطور که در زیر نشان داده شده است، در حین ارائه گزارش خود، یک نمایش گرافیکی از نحوه بهبود رتبه بندی در طول زمان نشان دهید.
  • گزارش کلمه کلیدی با در نظر گرفتن نحوه عملکرد کمپین ها در حالی که سایت هنوز برای اعجوبه ترافیک ارگانیک جدید است، شما را از نتایج مطلع می کند.
  • روندها و تغییرات دوره به دوره را نمایش دهید تا در نگاه اول بیشترین بهره را از گزارش ببرید.

 

۴. گزارش رشد رسانه های اجتماعی در بسترهای مختلف

رسانه های اجتماعی جزء ضروری سئوی محلی هستند. در حالی که رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی هستند، دیدن رشد و نتایج زمان بر است.

 

فعالیت شما باید شامل گزارش رسانه های اجتماعی باشد. رسانه های اجتماعی به افزایش آگاهی از برند، فروش و سرنخ کمک می کنند. گزارش رسانه های اجتماعی شما باید شامل اهداف، استراتژی ها و معیارهای موفقیت باشد.

 

  • داده های سطح بالا شامل کل دنبال کنندگان جدید، کل تعاملات و کل ترافیک وب سایت است. ایجاد گزارش های هفتگی یا ماهانه می تواند به شما در شناسایی روندهای جاری کمک کند.
  • از الگوی گزارش رسانه های اجتماعی Hootsuite استفاده کنید تا به شما کمک کند اطلاعات خود را جمع آوری کرده و در قالبی ساختاریافته ارائه دهید.
  • می‌توانید اطلاعات مورد نظر خود را در Facebook Insights، Twitter Analytics، Instagram Insights و غیره بیابید. اما اگر به دنبال یک مکان برای جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل گزارش‌ها از همه پلتفرم‌ها هستید، از Hootsuite استفاده کنید.

 

۵. تجزیه و تحلیل بازاریابی محتوا

سئوی محلی به شدت به محتوا متکی است زیرا کلمات کلیدی اغلب برای ایجاد ترافیک ارگانیک استفاده می شوند. وقتی نوبت به درک نحوه هدایت ترافیک به وب سایت می رسد، نوع محتوای ایجاد شده نیز نقش مهمی ایفا می کند.

 

در رابطه با بازاریابی محتوا، برخی از بینش‌های اساسی این است که کدام صفحات بیشترین بازدید را دارند و کدام صفحات از طریق SEO پیدا شده‌اند.

 

  • Siteliner می تواند به شما کمک کند تا محتوای تکراری را در وب سایت خود شناسایی کنید، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است. همچنین به شما کمک می کند پیوندهای شکسته و رتبه بندی صفحات را پیدا کنید.
  • از Hubspot و Buffer برای ایجاد گزارش و داشبورد بر اساس اهداف خود استفاده کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که نرخ تبدیل صفحه فرود را اضافه کرده اید، زیرا به شما امکان می دهد از نقاط دردناک مطلع شوید، که به عنوان اولین چهره برند با مشتریان عمل می کند.

 

۶. گزارش در مورد لینک بیلدینگ

عدم گنجاندن پیوندها در گزارش سئوی محلی شما کار اشتباهی است. بک لینک دادن به SERP ها اجازه می دهد تا صفحات شما را از وب سایت شما و سایر سایت ها شناسایی کنند. وقتی رپورتاژ آگهی و نحوه نگارش آن خود را به درستی می سازید، چیزی برای پنهان کردن وجود ندارد.

 

وقتی از لینک ها گزارش می دهید، کیفیت آنها را گزارش می دهید. ساده ترین روش این است که فهرستی از پیوندهایی را که ایجاد کرده اید تهیه کنید و امتیازهای اعتبار مربوطه را به آنها اضافه کنید.

 

این می تواند در Google Sheets یا حتی Google Data Studio نمایش داده شود.

 

  • ابزار تجزیه و تحلیل بک لینک از SEMrush یک تصویر سریع از نمایه پیوندهای دامنه شما، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، به شما می دهد.
  • روی پیوندهای جدید و گمشده یک تب داشته باشید. هدف این است که شاهد رشد فعالیت لینک سازی باشیم و بفهمیم که آیا کیفیت خوبی دارد یا خیر.
  • اغلب وب سایت ها مستعد دریافت لینک های سمی هستند. حسابرسی بک لینک به شما کمک می کند تا سمیت پیوندهای خود را پیدا کنید تا بتوانید اقدامات اصلاحی انجام دهید.

 

۷. گزارش در Google My Business

در نهایت، این بستگی به مشاهده کسب و کار شما در فهرست گوگل دارد. به عنوان یک تجارت، داشتن یک حساب GMB و مهمتر از آن، اطمینان از پیگیری رشد خود بسیار مهم است.

بسیاری از کارشناسان سئو ممکن است اغلب این مورد را از دست بدهند، اما اگر می‌خواهید نتایج سئوی محلی خود را افزایش دهید، باید گزارش‌دهی را در Google My Business شروع کنید.

 

هنگام استفاده از Data Studio، ممکن است نتوانید متصل شوید، اما می توانید این کار را با استفاده از رابط انجام دهید.

 

برداشت‌ها، عکس‌ها، نظرات، بازدیدهای پست و میانگین رتبه‌بندی مرور خود را برای مدتی بررسی کنید. اینها را در گرایش‌ها ترسیم کنید تا بفهمید که چگونه در این دوره رشد کرده‌اید.

در حین گزارش، پیشرفت کمپین خود را نشان دهید و نشان دهید که فعالیت های GMB شما چه تأثیری بر آن داشته است. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه سایت و برندینگ کسب و کار

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح