کد خبر : 208878
تاریخ انتشار : جمعه 3 فروردین 1403 - 11:38

«کونان اوبراین باید برود» در تریلر جدید و خنده دار به دور دنیا می رود

«کونان اوبراین باید برود» در تریلر جدید و خنده دار به دور دنیا می رود

  به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده وقتی صحبت از منظره کمدی فعلی می شود، مسلماً هیچ کس خنده دارتر از کانن اوبراین نیست. مجری سابق اواخر شب، چند سال گذشته را با مجموعه پادکست محبوب خود Conan Needs a Friend سپری کرده و طرفدارانش را می خنداند. با این حال، از

 

به گزارش downloadfiilm و به نقل از برخورد دهنده وقتی صحبت از منظره کمدی فعلی می شود، مسلماً هیچ کس خنده دارتر از کانن اوبراین نیست. مجری سابق اواخر شب، چند سال گذشته را با مجموعه پادکست محبوب خود Conan Needs a Friend سپری کرده و طرفدارانش را می خنداند. با این حال، از زمانی که سریال محبوب او Conan در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید، یک خلاء در تلویزیون آخر شب وجود داشت که هنوز پر نشده است. اکنون، اوبراین در فیلم Conan O’Brien Must Go به دیدار طرفداران خود در سراسر جهان خواهد رفت و تریلر جدید این سریال مستند، شوخی‌های خنده‌داری را که کمدین در این فصل وارد آن خواهد شد، به تصویر می‌کشد.

اگر از طرفداران O’Brien هستید، با برند خاص طنز و جذابیت او احساس خوبی در خانه خواهید داشت. با توجه به برنامه‌های ویژه قبلی‌اش در نمایش آخر شبش Conan Without Borders، هر قسمت کمدین را در مکان متفاوتی در حال تعامل با مردم محلی خواهد دید. ایرلند و آرژانتین دو ایستگاه در این ماجراجویی دیوانه کننده هستند. بهترین بخش این است که O’Brien به تنهایی وارد صحنه نمی‌شود، زیرا همکار سابق او، Jordan Schlansky، به این سرگرمی خواهد پیوست. این دومی که مرد بسیار فرهیخته ای است، بیش از چند بار دیده می شود که با رئیس خود سر به سر می گذارد. به طور خاص یک نمونه باعث شده است که آنها با طنز درباره نحوه تلفظ کلمه تانگو بحث کنند. همچنین، وقتی این دو گول با هم هستند، موظفند حداقل به یک شام فانتزی بروند. با قضاوت از تریلر، Conan O’Brien Must Go در آن بخش ناامید نخواهد شد.

 

کانن اوبراین باید ما را بخنداند

اوبراین تقریباً نیم قرن فعالیت دیوانه‌واری داشته است که روی دوره اصلی سیمپسون‌ها کار می‌کرد و در اواخر دهه ۸۰ برای Saturday Night Live می‌نوشت، اما زمان او در The Late Show بود که از سال ۱۹۹۳ شروع شد و او را به سوپراستار شدن سوق داد. نمایش تاک شوها همیشه یک ژانر تلویزیونی دشوار بوده است، اما کانن با شخصیت عجیب و غریب و سبک مصاحبه منحصر به فرد خود، برنامه را برای خود ساخت که باعث می شد هر تعاملی را تماشا کنید.

زمانی که در سال ۲۰۱۰ به برنامه گفتگوی بعدی خود با عنوان کانن رفت، قدرت ستاره‌اش تنها زمانی افزایش یافت که برند کمدی‌اش با گذشت زمان اصلاح‌تر شد. بخش‌های او با شلانسکی به کلاسیک‌های فوری تبدیل شدند، هریسون فورد فیلم Lego Millennium Falcon تهیه‌کننده را کنار گذاشت و سفر این زوج به ایتالیا طلایی کمدی شد. به همین دلیل است که بازگشت O’Brien به تلویزیون با این مستند جدید بسیار هیجان انگیز است. این کمدین همیشه در بهترین حالت خود بوده است، زمانی که خودش در یک بخش محلی حضور دارد. این سریال وعده می دهد که این مفهوم را به سطح خنده دار بعدی برساند. بیایید امیدوار باشیم که این زوج باعث حادثه بین المللی نشوند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 3 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه سایت و برندینگ کسب و کار

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح