کد خبر : 208854
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 17:08

ویژگی‌های جدید اینستاگرام اعلام شده شامل لیست‌های متعدد در استوری، یادداشت‌های صوتی و تصویری سلفی و موارد دیگر است.

ویژگی‌های جدید اینستاگرام اعلام شده شامل لیست‌های متعدد در استوری، یادداشت‌های صوتی و تصویری سلفی و موارد دیگر است.

به گزارش اولین نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اینستاگرام اخیراً سالگرد خود را در ۶ اکتبر جشن گرفت. با ادامه رشد شرکت، برنامه متعلق به متا ویژگی‌های جدیدی را برای جذابیت نسل Z معرفی کرده است. ویژگی‌های خلاقانه جدید شامل یادآوری‌های تولد، یادداشت‌های صوتی، یادداشت‌های ویدیویی از طریق سلفی و فهرست‌های متعدد برای Stories

Instagram New Features Announced Include Multiple Lists in Stories, Audio and Selfie Video Notes and More

به گزارش اولین نیوز و به نقل از گادگتس۳۶۰ اینستاگرام اخیراً سالگرد خود را در ۶ اکتبر جشن گرفت. با ادامه رشد شرکت، برنامه متعلق به متا ویژگی‌های جدیدی را برای جذابیت نسل Z معرفی کرده است. ویژگی‌های خلاقانه جدید شامل یادآوری‌های تولد، یادداشت‌های صوتی، یادداشت‌های ویدیویی از طریق سلفی و فهرست‌های متعدد برای Stories خواهد بود. به گفته این شرکت، این ویژگی‌ها به نسل جدید کمک می‌کند تا خلاقیت خود را در اپلیکیشن ابراز کنند و محتوا را راحت‌تر به اشتراک بگذارند.

در یکی از رویدادهای متا در دهلی، این شرکت از ویژگی‌های جدید اینستاگرام به طور خاص برای GenZ رونمایی کرد.

چهار ویژگی جدید در اینستاگرام برای کاربران GenZ
اولین ویژگی تولد است. اینستاگرام در حال حاضر به کاربران اجازه می دهد تولد عزیزان خود را جشن بگیرند. با ویژگی جدید، این برنامه همچنین به کاربران این امکان را می دهد که به دوستان خود کمک کنند تا روز تولد خود را به خاطر بسپارند. آنها می توانند این کار را با افزودن تصاویر یا افکت های جدید مانند کانفتی به عکس نمایه خود انجام دهند.

اینستاگرام همچنین اضافه کردن یادداشت را برای کاربران آسان می کند. این می تواند یک یادداشت صوتی یا یک یادداشت ویدیویی سلفی باشد. یادداشت‌ها در برنامه محبوبیت پیدا کرده‌اند و کاربران را قادر می‌سازد تا به‌روزرسانی‌ها را به سرعت با یکدیگر به اشتراک بگذارند. در قسمت DM در بالای پیام ها موجود است. ویژگی جدید یادداشت‌های صوتی به کاربران اجازه می‌دهد صدا را به‌عنوان یادداشت ضبط کنند، در حالی که یادداشت‌های ویدیویی سلفی ضبط ویدیوی کوتاه را به‌عنوان یادداشت به مدت ۲۴ ساعت آسان می‌کنند.

در همین حال، لیست های متعدد در استوری توسط برنامه به عنوان مورد انتظارترین ویژگی تبلیغ می شود. تاکنون، کاربران می‌توانستند فهرستی از دوستان نزدیک خود که می‌خواستند استوری را با آنها انتخاب کنند، ایجاد کنند. با این حال، اکنون کاربران می توانند چندین لیست را در Stories ایجاد کنند، مانند یکی برای دوستان دانشگاهی خود، دیگری برای دوستان اداری خود و غیره. ایجاد لیست های متعدد به کاربران اجازه می دهد تا انتخاب افرادی را که می توانند هر داستان خاصی را مشاهده کنند، جدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه سایت و برندینگ کسب و کار

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح